sofiesverden

Hvad giver I for at træne?

6 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at begynde at spille squash. Jeg kan ikke vurdere, om det er dyrt eller meget almindelig pris. 

Hvad giver I for at dyrke sport om året? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er generelt ret dyrt at træne... Hvis du i forvejen træner i et center (som du betaler et beløb for hver måned) som har en bane, så kan du typisk tilkøbe det for et ekstra beløb hver måned eller et beløb pr. gang. Hvis du virkelig ønsker at prøve kræfter med det, så skal du jo nok bo i nærheden af en klub, og der vil jeg sige alt under 2000 kr. om året er billigt og op til 3000 kr. ikke alarmerende dyrt, men hvis man har et rådighedsbeløb på 2000 kr. i måneden, så er alt træning super luksus. Men hvis du ønske at spille, og har råd, så er prisen jo ikke så relevant? 

Personligt er jeg ikke til træning i center, men har i stedet indkøbt ret simpelt trænings udstyr, hvor jeg kan komme hele vejen rundt, og cykler ret meget ved siden af. Jeg får mit fællesskabs behov dækket andet sted, så min træning koster gratis (hvis man ikke lige indregner min ekstreme lyst til fede cykler :) ).

Redigeret af Tim Hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved du hvad, så springer jeg på. Det koster 1.600 kr. om året at gå til squash. 

Jeg har ikke et medlemsskab af et træningscenter og har aldrig haft det. Hvorfor løber folk på et løbebånd, når de kan løbe i naturen? Nå, det er en anden diskussion. 

Tak for svaret. 

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige meldt mig ud af fitness. Jeg gav 150 kr i måneden (det billigste abonnement de havde) og det er 1800 kr i året, så tænker det nok er meget normalt med 1600 kr :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brug de penge du sparer til noget sjovt. Og nyd nogle gode ture i naturen. 

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du tro jeg gør ;) og ja. det helt sikkert bedre i naturen. Er i hvert fald glad for mine gå ture . :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu