Hermand

Assad

1 indlæg i dette emne

Skrevet (rettet)

Hvad er tankegangen med angrebet på syrisk lufthavn.

Det må være en forstærket trang til at udøve straf over de formastelige. Disse mennesker der i skrivende stund forsøger at bilde verden ind, at de er uskyldsrene.

<de peger på hinanden og bekræfter hinandens rene hænder. Og danske medier vægter oplysninger fra begge sider som lige, skønt

den ene del stort set aldrig har udtrygt sanheden og kun modvillig og sparsomt. Her er det Russerne jeg tænker på. Putin og hele slænget.

Den anden side af panelet vil da selvfølgelig også gerne omgå ømtålige hændelser mere neddæmpet end vi ønsker, men

ved samtidig også at det senere vil komme frem, og derfor er løgnene langt fra så store og talrige.

Alligevel ser vi igen og igen på TV, en følsomhed der tenderer det utålelige, når vi bliver precenteret for nyheder der tydeligt er -Løgne, men som

ikke uddybes, men i stedet gåes let hen over. Modsat vore egne partnere, der får ALLE udsagn gennemrodet på kryds og tvær, så dser for

uvidende sjæle til sidst fremstår med en glans af utrværdighed.

Det er dybt frustrerende! 

Jeg selv GIDER ikke tale med en person der har fyldt mig med løgen altid, og kun sjælden har talt et sandt ord.

Og jeg giver også udtryk derfor, og glæmmer ikke at udtrykke min tillid til troværdige samtalepartnere.

Gid medierne kunne sige det samme om sig selv. Næ, nej, de skal jo ikke tage stilling, kun oplyse.

Men her er de dybt manipulerende, hvilket vi ser ustandseligt i den hjemlige debat.

Redigeret af Hermand
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu