Tiberius

Erfaringer med transportselskaber

3 indlæg i dette emne

Jeg har lavet en nethandel med et engelsk firma, og normalt levere firmaet sine varer i Danmark og Sverige med PostNord. Denne gang har de sendt det med UPS som jeg ingen erfaring har med. Er der nogen herinde der har erfaringer med UPS, som jo er sjælden i Danmark. Lige i øjeblikket skulle min pakke ligge i Feltham, UK - ifølge track n trace.

Hvad mener i om transportselskaberne GLS UPS DHL PostNord og hvad de nu hedder. Jeg foretrækker altså PostNord.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har kun gode erfaringer med både GLS og UPS, sidstnævnte med en stor afdeling med base i Fredericia. 

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg endelig langt om længe leveret min pakke. Jeg modtog en email afsendt af GLS, at jeg nu kunne afhente min pakke på en Shell tank i Sønderborg. Jeg styrtede af sted, og fik så udleveret forsendelsen. Jeg kunne se på pakken af den var afsendt fra England med UPS, og var så havnet i Holland, hvor et eller andet mystisk hollandsk selskab tog over. Der efter overtog GLS så forsendelsen. Jeg synes at det har taget urimeligt lang tid, og så har pakken altså været i tre selskabers hænder.Det er altså den nye verden i dag...

Jeg er ikke sikker på at jeg kan lide fagre nye verden. Men jeg skal vel være glad for at jeg fik min pakke - jeg har været så urolig for om jeg fik den. 

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu