Tiberius

Fuldskæg

7 indlæg i dette emne

Hvorfor er der så mange mænd der for tiden anlægger sig fuldskæg ? Jeg har bemærket af især unge mænd anlægger sig de rene vildmandsskæg - og jeg spørger mig selv hvorfor at det nu er kommet på mode. Jeg synes at Fidel Castro bar sit vildmandsskæg med stor værdighed, men at knægte på 20 år går sådan rundt er da en skændsel. Nogen vil svare at sådan er moden i dag, men er det hele svaret ? Eller er fuldskægget en søgen tilbage til Holger Danske eller sådan noget.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om kvinder finder fuldskæg sexet, eller om de finder skæg uhygiejnisk. Jeg finder det ikke skægt med alt det skæg >:/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mit bud ville være "sådan er moden i dag". Det startede vel med en celeb, der gjorde det...

Hvilken kvinde er ikke til skæg, når det sidder på Johnny Depp eller Orlando Bloom? Spørger bare ;) 
Personligt er jeg ikke til fuldskæg, men kan da godt se, at det signalerer 'mand'. Skægstubbe er fint. Det synes jeg er sexet. 

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det er naturligt at der efter en periode med skæg-er-yt kommer en modbølge med skæg-er-in. Min fornemmelse er det har været under opsejling i et par år hvor det er blevet mere og mere udbredt. Men jeg går ikke og lægger mærke til om der er flere der har fuldskæg i dag end forrige tirsdag...

Jeg har nogen gange skægstubbe stående fordi jeg ikke gider bruge tiden på det, og tænker "fuck det. Jeg har ikke et møde med nogen i dag uden for firmaet, så det ka være lige meget" 

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

For nogles vedkommende, for eksempel De Radikale Vandalers leder, Hr. Morten Østergaard, drejer det sig vel om et ynkeligt forsøg på at fremstå som voksen, moden og ikke mindst MAND? :rolf:

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Log ind for at se dette link.

Jeg går tit med skægstubbe, da jeg fra tid til anden ikke gider barbere mig. Men jeg er også bevidst om at skægstubbe udstråler en form for seksualitet. Den rå mand........

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Log ind for at se dette link.

Endnu en gang retter Plotin et hårdt angreb på DE RADIKALE VANDALER - godt skrevet Plotin 

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et modefænomen, tænker jeg det er. Personligt så har jeg ikke noget imod at mænd har skæg, min egen har det, men det skal være kort. Når det bliver langt så er det, efter min mening, ganske ulækkert. 

Centrum

1 person liker dette

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu