Hop til indhold
Themafiaqueen

Min hund

Recommended Posts

Themafiaqueen

Hej jeg er ny inde her og ville sige at elsker at læse blogs, første oplæg jeg vil fortælle jer om er min hund som betyder alt for mig.

Lidt om min hund 

Navn: Sila  

Alder: 5 år 

Race: kort snude fox terrie  

For nogle for nogle år siden fik jeg en hund af min familie som hed Sila, hun var kun et halvt år da jeg fik hende. Hun kom fra et ældre par hvor hun boede udenfor i en hundegård hvor hun gik alene og havde aldrig kendt til ordentlig menneske kontakt, legetøj, ordenligt mad eller gå turer. Hun var så tynd at man kunne se alle knoglerne på hendes krop og i hovedet. Hun var så bange at man kunne ikke kommet til hende eller rører hende. Da min forældre kom hjem med hende til mig som en overraskelse blev jeg rigtig glad at jeg græd og kunne ikke stoppe, jeg synes hun var så sød og kær. Det eneste mine forældre fik med til hende var et stykke tynd tov som hundesnor, et slidt halsbånd som var gået i stykker og bundet med elastik som var for lille til hende. Da jeg så fik hende ind i hjemmet prøvede jeg at nærme mig hende stille og rolige, prøvede at kalde på hende, til sidste ville hun kun snakke med mig men var stadig lidt bange. Da jeg skulle give hende mad for første gang gave jeg hende mad med olie i så hun kunne tag på, for da jeg fik hende vejede hun kun 4 kg og fik af vide af dyrlægen hun var meget undervægtig af en lille und at være, så jeg fik nogle råd hvordan og begynde så processen. After jeg havde haft hende i 2 måneder gik det fremad med det hele både, mad, vægt, træning, social heden, nyt legetøj, ny hundesnor, ny hunde sele, ny halsbånd, masser  gå turer og masser af godbider. I dag lytter hund godt ikke bange mere og meget kærlig, hun kan ikke undvære mig. Hun er 5 år nu snart 6 og der er meget krudt i hende, hun elsker gå turer og bruge tiden sammen med mig. Før jeg fik hende var jeg en indlukket, ensom og angst person som havde et meget svært liv med skole og mobning. Men da jeg fik hende vendt hun min verden op og ned, hun er det bedst der er sket for mig, hun er min bedste ven for livet. Min historie om min hund spørg mig endeligt hvis der er noget 

17126477_1631689723514877_3581456035656761344_n.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Centrum

Velkommen til.

mvh.

Centrum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Hun ser også rigtig sød ud, og fedt at hun på den måde har givet din tilværelse et kæmpe løft :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Themafiaqueen
Log ind for at se dette link.

Mange tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Themafiaqueen
Log ind for at se dette link.

Ja hun gøre min hver dag fuld ud, med glæde, latter og bare at hun er der er dejligt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu