Hop til indhold

Recommended Posts

Mejse

Hej alle. Jeg vil hører om der er nogle herinde, som ved hvor man kan skrive til en clairvoyant,da jeg har et spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig at få svar på. Har søgt på nette, men der er det til en brevkasse eller så er det hvor man skal bestille tid. Har også fundet nogle hvor man kan ringe, men det er rimelig dyrt i minuttet. Har bare haft en oplevelse for nogle år siden som, jeg godt kunne tænke mig at få svar på. Hilsen Mejse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prometheus

Vil du ikke fortælle om din oplevelse her på Deldig i stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sunstealer

Ja, enten det Prometheus siger eller en psykolog. Psykologer er gode til at få dig til at indse hvad der skete i din fortid og hvordan du skal forholde dig til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mejse

Hej jo det vil jeg godt. Det er bare mere to uforklarlige oplevelser jeg har haft for nogle år siden, som jeg godt kunne tænke mig, at få svar på. Jeg var blevet såret af en som jeg holder meget af, og vedkommende havde gjort mig ked af det og jeg gik i seng og lå og græd. Lige pludselig bliver hele min krop fyldt med en varme, som jeg aldrig har prøvet før, og jeg lå og tænkte hvad skete der lige der. Og jeg holdt op med at græde og være ked af det. Det var bare det jeg godt kunne tænke mig at få svar på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prometheus

Din oplevelse har ikke nødvendigvis noget overnaturligt over sig.

Studier viser at det at græde kan give forløsning overfor en situation og man holder op med at være ked af det. 

Hvis du var meget ked af det, kan din krop have oplevet det som en krise. Du kan sagtens have følt dig kold og fryse mens du var meget ked af det, og da det var ovre, mærke varmen der kommer tilbage. 

Redigeret af Prometheus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu