Hop til indhold
Pernille2289

Føler mig så dum

Recommended Posts

Pernille2289

Nu da den her side hedder "deldig, tænker jeg at det er ok at skrive og dele sine tanker ;)

Her i går havde min veninde og jeg en aftale til aften og at hun skulle blive at sove. Min hund blev akut syg og jeg måtte til en helt anden by og også finde en dyrlæge og finde transport derud og hjem. Jeg smækker mig så ude lige da jeg går ud af døren. Jeg bliver helt vildt ked af det og stresset fordi at jeg ikke har råd til partou regning og låsesmed (for man skal jo hæve kontanter til låsesmed. Derudover var jeg ikke klar over at en weekend-dyrlæge var så dyr (burde jeg have undersøgt). Jeg bliver så rundtforvirret og ked af det, at jeg hurtigt skriver til min veninde, at vi nok må finde en anden dag. Det løser sig så 10 min senere da jeg får af vide min underbo er kommet hjem fra sommerhus og han har en nøgle til mit hjem. Jeg skriver til min veninde og virkelig kæmpe-undskylder og at det ikke var i orden. Men hun var så taget af sted uden sine sove-ting så hun kunne ikke sove her. Jeg siger at jeg virkelig gerne vil se hende alligevel og at hun er velkommen til aftensmad her og jeg vil gerne betale hendes taxa til stationen. Hun skriver sent i aftes at hun godt ved at det ikke var med vilje. Mere høre jeg ikke. Jeg føler mig virkelig som en dårlig person men også krævende, at jeg bare håber at hun så ville komme alligevel. Havde måske håbet på et "ellers tak så jeg ikke sad og håbede. Jeg skrev til hende senere også hvor hun så svarede at hun ikke ville tage imod at jeg ville betale for taxaen. Jeg føler mig bare så dosk og sur på mig selv at jeg sad hjemme eftermiddag og håbede på at hun havde lyst til at komme alligevel. Det gør mig så ked af det, at jeg lavede det stunt som gjorde at hun mistede lysten til at komme
Log ind for at se dette link. 

Frøkenkrøltop

Log ind for at se dette link.

187 indlæg
  • Skrevet 9. jul 2017, 06.28
Min veninde skulle til fødselsdag i byen her inden hun skulle have været ovre ved mig
Log ind for at se dette link. Log ind for at se dette link.  

Kommentér på denne tråd

•  
  •  
  •  
Log ind for at se dette link.Log ind for at se dette link.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Centrum

Du har tidligere lavet en identisk tråd. Kunne du ikke lide de svar du fik siden du starter forfra?

Centrum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tyroleren

"Så kys det" det satans liv.

Livet kan være svært,

sammenlignet med hvad?

Alternativet er værre!!!!

v/h 

M

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu