Hop til indhold
Tiberius

Windows 10 Creators Update

Recommended Posts

Tiberius

Windows 10 plager mig for tiden om at jeg skal installere Windows 10 Creators. Og jeg vil altså helst være i fred for Windows og deres plagerier. Min pc er en beskeden HP Compaq, og jeg er ikke sikker på at min pc kan klare flere store opdateringer. Er der nogen herinde som har et godt råd ? 

Jeg er så umådelig træt af at skulle bøvle med Windows 10. Jeg vil faktisk bare bevare min pc som den er i nuværende stand. Og så senere købe en ny.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Jeg bruger ikke Windows mere, men jeg vil tro du kan slå anbefalede opdateringer fra i dine indstillinger, og så skulle det stoppe... De begyndte allerede den form, da de kom Windows 10, der blev de der havde en ældre version oversvømmet i formaninger om at få det nye Windows 10. Den gang lyttede de til kritikken og lavede det om til "Anbefalet" Det betød man blot skulle slå anbefalet opdateringer fra i indstillingerne, og så hørte man ikke mere fra det. Jeg har ikke fulgt med, og ved desværre ikke om det er sådan endnu.

Redigeret af Tim Hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prometheus

Jeg har ikke tjekket, men jeg tror, som @tim skriver, er der nok et flueben du kan fjerne.
Microsoft lavede lidt af en UPS, hvor de tvang nogle pcer til at opdaterede til windows 10. Men den gik ikke, så de måtte til lommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tiberius

Jeg var nemlig en af dem der sidste år fik tvangsopdateret min pc til Windows 10. Jeg har vænnet mig til 10, men vil bare gerne undgå at overbelaste min pc. Jeg tror sgu ikke at den holder til endnu en stor opdatering. Min pc arbejder til tider langsomt, og der for formoder jeg at den ikke har mere at give af. 

Tak til Prometheus og Tim Hansen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu