Hop til indhold
Tim Hansen

Sig undskyld, USA !!

Recommended Posts

Tim Hansen

USA jævnede 18 ud af 22 byer med jorden i Nordkorea under Korea krigen. Kun to huse i hovedstaden Pyongyang var ubeskadigede. USA myrdede 20% af befolkningen.

Er der noget at sige til de har et militær?

JFK (Jorden, Frihed, Kundskab) foreslår og vil kæmpe for at USA siger undskyld og betaler fuld krigsskadeerstatning.

Er du enig?

Redigeret af Tim Hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prometheus
Log ind for at se dette link.

Hvad står JFK for? J.F. Kennedy... Jydsk Forening af Kommunister...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Det beklager jeg... Det skulle ikke være delt, da jeg blev forstyret midt i handlingen og ville gøre det færdig senere. Jeg har nu tilføjet til det jeg blot har sakset fra JFK

Redigeret af Tim Hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prometheus

Så vidt jeg erindre så var usa en forsvarende spiller i den krig, påbegyndt af Nordkorea der invaderede Sydkorea. At det var en brutal krig kan vi godt blive enige om. 20% af et lands befolkning er meget. At begge parter erkender og indrømmer grusomheder vil være godt, men tvinge usa til at betale krigserstatning for at stoppe nord koreas krigsmaskine og invadere og dræbe den sydkoreanske befolkning, er jeg ikke enig i. 
Jeg synes mere det var nord korea der skulle betale krigserstatning til bl.a. sydkorea for at angribe og ødelægge deres land.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Jeg tvivler på, at du erindre denne krig, og slet ikke optakten til den, men lad nu den lille detalje ligge. USA har aldrig forsvaret andet end egne interesser, så nej det er ikke korrekt "erindret" :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Centrum

Og det er derfor et legalt grundlag for at true hele verden og sulte alle sine egne indbyggere? Jeg tror ikke på at alverdens penge kan stoppe den galning, beklager, men det er jo lidt som at betale en gidseltager. Han dræber også oftest gidslerne.

Centrum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Næ, men nu var det så heller ikke emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Centrum

Okay som jeg opfatter dit skriv så bruger du USA deltagelse i en krig som argument for at det er ok at de laver prøvesprængninger og afsende missiler der kan nå USA. Alle krige handler om penge...for der er mange penge i krig og ja det er jo også militær, oprustning, trusler og en masse andet galmandsværk. 

Lederen i Nordkorea er intet mindre end et meget sygt menneske....forstyrret og ondskabsfuld. Han truer hele verden....ikke kun USA. Præsidenten i USA er heller ikke normal...så med alle de gale mennesker der skal passe på vores verden kan det kun gå galt. 

Bare min mening....

Centrum

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Så har du opfattet det forkert ;) 

For det første er det ikke nødvendigvis min mening, som det fremgår er det et politisk partis holdning. For det andet er den nuværende situation ikke nævnt med et eneste ord. Men du har fat i én ting, der er mange penge i krig, og USA, FN, os selv har aldrig deltaget i en krig, vi/de ikke havde økonomisk interesse i. JFK mener dette om alle krige. Der skal siges undskyld, og betales fuld krigsskadeerstatning. Og vi skal ikke modtage mandlige flygtninge i den våbenbærende alder, der er da sådan set ikke noget at sige til, de er vrede, efter deres land er blevet tæppebombet af blandt andet os selv, og kvinder og børn ligger overalt i gaderne, sprængt i småstykker - skete det samme i USA, startede 3. Verdenskrig på dagen! Vi skal rydde op, betale regningen og hjælpe med at opbygge hvad vi har ødelagt.

Tak for din interesse! 

Redigeret af Tim Hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Efter lidt selvransagelse er jeg kommet frem til, at jeg har skudt forbi målet… Der er desværre ikke en knap til samme, men for mit vedkommende er emnet hermed lagt ned!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sunstealer

Ja Log ind for at se dette link. den var vist dødfødt fra starten af. Med den logik der er i op skulle vi jo gå uendeligt langt tilbage. Skulle tyskland så sige undskyld for 1864? Eller en eller anden krig i 1400 grønhvidkål?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Log ind for at se dette link.: Det var ikke indlægget der er skudt forbi målet, men klientellet her passer indlægget bare ikke til, hvilket du jo her klart beviser. Jeg har forklaret indlægget, og alligevel forstår du ikke emnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu