Hop til indhold
Pernille2289

Interesseret?

Recommended Posts

Pernille2289

Når man mand viser interesse og siger ja til at gerne ville ses. Men at der i hvert fald går 1 dag før han svarer (selvom han er online i små perioder), er det så tegn på vag interesse? Beskederne bliver ikke altid læst når det er. Forventer ikke at han sidder med snotten nede i mobilen, jeg svarer heller ikke altid super hurtigt. Men jeg ville gerne at vi kunne bare lige have en smule kontakt. Vi var på date for et par måneder siden. Han inviterede mig ud igen og vi havde en aftale som jeg måtte aflyse på grund af noget privat. Jeg kontaktede ham igen her for en uges tid siden, hvilket han blev glad for og spurgte ind til grunden og sagde han havde hygget sig og var ærgelig over at jeg aflyste dengang. Men jeg savner lidt mere dialog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Centrum

Nu ved jeg ikke hvor lang tid der gik fra du aflyste og til du kontaktede ham igen, men tænker at der ikke kun er tale om et par dage og måske er det derfor han ikke er så hurtig med sine svar. Måske er han forsigtig efter at du aflyste. 

Du skriver at han er online i kortere perioder, men du skriver ikke i hvilket regi. Er det en datingportal? Hvis det er det så er min holdning klar: så tjekker han profiler eller skriver med andre. Det kunne forklare den lidt vage indsats for en ting er helt sikker: hvis en mand er interesseret, sådan rigtig interesseret, så er han også klar på tasterne. 

Centrum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Paris

Nogle gange skal man bare være den der starter dialogen. Jeg har kendt mange mænd som er virkelig dårlige til at tage initiv eller få skrevet tilbage i rimelig tid. Jeg vil sige det kan godt være han har vag interesse men det kan også være han bare er før omtalte type, så mit råd prik lidt til ham og se hvad der kommer ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vendicta
Log ind for at se dette link.

Helt enig her. Kald ham ud på det. Enten vil han eller også vil han ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu