Hop til indhold
Anonym2

Er glæden for stor???

Recommended Posts

Anonym2

Ved ikke om jeg er for begejstret, men sidder lige nu med en enorm følelse af tilfredshed. Måske på grænsen af selvfed...

Har lige lukket samtlige profiler på jobsøgnings portaler ned. Var til samtale i fredags og regnede med et svar onsdag, da der var flere de ville snakke med. Fik opkald mandag morgen med besked om at jobbet var mit hvis jeg stadig var interesseret. De havde bestemt sig for ikke at tale med andre medmindre jeg sagde nej tak og jobopslaget var fjernet en time efter jeg sagde ja tak. 

Jeg har ikke været ledig længe, men har haft et par dårlige oplevelser med arbejdspladser i dette år. Var begyndt at frygte at de mange kortvarige ansættelser på mit CV satte mig i et dårligt lys, men ærlighed kommer man længst med og der var forståelse for mine grunde til at forlade andre jobs efter kort tid. 

Starter mit nye arbejdsliv på mandag og for første gang i lang tid føles det rigtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Paris

Ihh jeg kan godt forstå glæden er stor  :) Stort tillykke med jobbet B-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Plotin

Tillykke med jobbet! *grinedans*

Kunne du have lyst til at dele med os andre, inden for hvilken branche, og i hvilken stilling/hvilke arbejdsopgaver, og så selvfølgelig holde os opdaterede på, hvordan det så kommer til at gå dig?

Godt nok benytter du her profilnavnet "Anonym2" og er supporter.

Men du behøver jo heller ikke at linke til arbejdspladsens hjemmeside. :storsmil: 

Redigeret af Plotin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anonym2

Tak :) 

Det er såmænd helt almindelig kundeservice for en af de større udbydere af sports-og udendørstøj, så skal håndtere klager, ombytninger og returneringer. Opgaverne i sig selv er ikke anderledes end de jobs jeg hidtil har haft, men det er andre produkter og firmaet er i voldsom vækst så der er hele tiden nyt at lære.

I tidligere jobs har der været skabeloner og manuskripter til forskellige situationer. Her er der procedurer som skal følges i nogle situationer, men ingen manuskripter eller generiske e-mail så det er positivt. Kunderne skal føle at der sidder et rigtigt menneske i den anden ende. 

Kundeservice er nok ikke de mest glamorøse job og ofte er det skiftehold og weekendarbejde. Her er det mandag-fredag med normale arbejdstider, så jeg kan stadig have et liv udenfor. Ekstra plus for mig, er at jeg kan tale dansk. (Jeg er bosiddende i England).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Centrum

Tillykke og ja det er en super fornemmelse at lukke ned, ikke at skulle søge mere og være fritaget for rådigheden. Held og lykke fremover :)

Mvh.

Centrum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cloudi

Stort tillykke med Stillingen! *danse*

Der er ikke noget galt i at være glad på sine egne veje, når det går ens vej. ;)

- Helt og lykke med det! ^^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu