Hop til indhold

Deldig lukker

Vi beklager at måtte meddele at deldig.dk lukker ned. Du kan læse mere om hvorfor her.

• Der er fra i dag (20. marts) lukket for oprettelse af nye brugere.
  • Om en måned, hvilket vil sige den 20. april, lukker vi for muligheden for at skrive nye indlæg.
  • Deldig lukker derefter helt ned en måned senere, hvilket vil sige den 20. maj 2018.
sofiesverden

Twitter-hjælp

Recommended Posts

sofiesverden

Hvordan får jeg nogen til at læse, hvad jeg skriver på Twitter? Hvordan får jeg følgere? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prometheus

Jeg har ikke rigtig brugt Twitter, men jeg gætter på, som nogle af de andre tjenester, skal der interageres med andre brugere, for at de får øje på dig. 
På instagram er det noget med at like og kommentere andres billeder. Og så er det bare med at poste noget der giver mening for andre at synes om eller have en mening til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tim Hansen

Du skal jo aller først finde ud af hvad du vil skrive om, og så begynde og følge de der skriver om det samme, retweete andres opslag osv... Jeg har ingen erfaring med, at blive kendt for at være kendt, så hvis der er det du tænker på, og altså skrive om dig selv og dit liv, så kunne det ikke være mindre interessant i min verden, og jeg ville ikke vide hvordan du kommer i gang. Men forretning, hobby og interesser, så er det blot, at begynde at følge nogle der har de samme interesser og er det forretning, så er der andre steder det er nemmere at starte ud, end på Twitter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites